Verzending en retour

VERZENDING

Verzending in Nederland

Als het product op voorraad is dan wordt deze binnen 1 tot 3 dagen verstuurd.

  • Wij weten uit ervaring dat je niet kan wachten tot je aankoop arriveert dus wanneer de bestelling is verzonden ontvang je een mail met trackingsinformatie en kun je de zending volgen.
  • We verzenden onze producten via MyParcel
  • We garanderen geen aankomsttijd of datum. De aankomstdatum wordt door MyParcel aangegeven en zijn leidend voor de levering.
  • NOMUKA is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging bij transport.
  • Mochten er beschadigingen en of verlies zijn dan zo snel als mogelijk melden via mail:hello@nomuka.nl

International Shipping Policy

  • Yes we do ship worldwide with MyParcel.
  • We can not guarantee delivery dates.
  • NOMUKA is not responsible for items that are lost or damaged in transit.
  • Customer is responsible for all shipping charges and foreign taxes.
  • Please allow up to 5 business days for shipment. If you need your item shipped sooner please email us: hello@nomuka.nl to see if this is possible before placing your order.

 

RETOURNEREN OF OMRUILEN

Als je een aankoop wilt omruilen of retourneren neem dan alstublieft eerst contact met ons op. Dit kan via mail: hello@nomuka.nl

Voorwaarden voor retourneren of omruilen:

  • Je hebt 14 dagen de tijd je bestelling aan te melden voor retour + 14 dagen om het product terug te sturen. 
  • De tweede 14 dagen gaan in na je de eerste melding.
  • Na goede ontvangst van je retour wordt je terugbetaalt op dezelfde wijze als je betaald hebt.
  • Custom made artikelen, bijvoorbeeld met initialen van naam of anders kunnen niet worden omgeruild.
    Mocht je dat toch graag willen laat het dan ook even weten en we gaan kijken of we een oplossing kunnen vinden.
  • We nemen artikelen retour ook als ze in de sale zijn of bijvoorbeeld beschadigd zijn met voorwaarde dat achteraf de te verrekenen waarde wordt vastgesteld. Bij schade wordt deze doorberekend aan de klant.
  • Wij verpakken en versturen alles met zorg, mocht er tijdens het versturen schade zijn ontstaan laat het ons dan binnen twee werkdagen weten en mail ons een foto van de schade. Op deze manier kunnen we je zo snel mogelijk helpen.
  • Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop mail ons dan eerst voor dat je het product retourneert. Dan kunnen we overleggen hoe we je het beste kunnen helpen. Het herroepingsformulier krijg je gemaild.
  • Een vereiste om een product terug te sturen is dat het product netjes is behandeld zoals je ook in een winkel kunt verwachten. Dus niet beschadigd en met zorg uitgepakt, niet gebruikt.
  • Mail voor vragen alsjeblieft naar het volgende mailadres: hello@nomuka.nl
  • Vermeld je ordernummer en reden voor dat je iets terugstuurt. 
  • Meld je retour binnen twee weken na ontvangst.
  • De retourverzendkosten worden niet vergoed. Maar de verzendkosten voor de heenzending natuurlijk wel.
  • De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten en de verpakking.
  • We adviseren om de retourzending te versturen met een track and trace optie zodat je altijd weet waar de zending zich bevindt en of deze goed is aangekomen. We kunnen niets doen voordat het pakket veilig en onbeschadigd bij ons aankomt.
  • Retourneer naar het volgende adres: NOMUKA / Lebretweg 52 / 6861 ZZ / Oosterbeek / The Netherlands.
     

 

  • Voor meer informatie Europese regelgeving en klantenregelingen kun je hier meer informatie vinden:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
© 2019 - 2020 nomuka | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel